lördag 8 juni 2019

Avresa - inte för mig

Imorse var det riktigt uppsluppet runt bordet, kanske för att inget läskigt berg väntade. Lite mindre gröt gick det åt också, så nu laddades bara för hemfärd, med transferbuss då.



Storkok. Så här börjar vanligtvis morgnarna för mig här,
men imorrn blir det nog en liten tallrik i micron bara.
Marknaden, med min favorithandlare i förgrund

En sån och en sån och en sån, och en sån tack.
Innan avsresa hann många en sväng på marknaden, veckans återkommande lördagshändelse här precis utanför hotellet, bra pris på ännu bättre ostar från närområdet, bör inte missas.


Själv köpte jag fem olika, fast jag inget skulle ha, och en kvarts enorm vattenmelon. Men jag har ju veckan på mig. För den som vill finns även kastruller och modekläder från billighetsboden att botanisera bland, men det kanske lockar lite mindre.
Dags för hemfärd, på riktigt den här gången




Nu har alla åkt, jag har samlat ihop mig och rummet lite efter veckans alla intryck, så nu får jag väl ta och sticka ut en sväng med cykeln, det känns som en bra idé. Vi får se vart det bär.

Mycket väskor blir det
Hej då pojkar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar