tisdag 24 september 2013

Tillbaka!

Ja nu är vi här igen, lite förseningar på flyget flögs in redan på vägen hit men nu är det ändå natta och det är dags att sova – som vanligt väntar fem härliga utmaningar och allt är kvar såhär ”dag noll”. Jag är riktigt taggad, allt känns så härligt, och jag som även har facit för vilka turer som planeras vet att det finns mycket att se fram emot. Bara att hoppas på vädret, men än så länge ser det bra ut och det var i alla fall klart varmare att kliva av i Milano än det var på Arlanda, trots den sena timmen.

Huvvaligen, hösten är här.. Eller där, i alla fall.

Blivande frukost
Jag har dock gjort bort mig och glömt kameran hemma, men vi får se vad som kan ordnas. Telefoner med kamera finns det gott om och Mats har ju sin riktiga med sig. Tyvärr kom vi inte så bra överens den och jag, minns jag från gången när jag lämnade mitt minneskort i datorn. Men nånting blir det, det ordnar sig.

Nu ska sovas, imorn ska jag upp och koka gröt.

Arrivederci!

I brist på nya bilder tar jag en från förra resan.
Hit ska vi imorgon, mer än så säger jag inte ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar